آلبوم فانتزی دخترانه همراه تگ اسم دخترانه
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت17:30---16 شهريور 1392
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااالیییییییییییییییییییییی یی بود آفرین
پاسخ:مررررررررررررررررسی


استلا
ساعت13:40---16 مرداد 1392
سر گیجه گرفتمچقد زیادنواییییییی

عجب اسمایی

ماری اولیه خیلی شکل دوستمه که اونم اسمش مارییه.البته اسم اصلیش ماراله ولی عادت داریم بگیم ماری.
پاسخ:من عشق اسم هانا و شارون شدم .. خیلی خوشملن


نازیلا
ساعت19:11---12 مرداد 1392
اسم نازیلا نداری؟
پاسخ:فکر نکنم


کیمیا
ساعت1:51---31 تير 1392
عزیزم من اون عکس ها را از وبلاگ شما کپی نکرده بودم به این آدرس برو #########.www
و ببین در ستون سمت راست جایی نوشته:icon loveاون و پست های زیری آن جایی هستند که من آیکون ها را گرفتم.

شاید شما هم از سایتی گرفته باشید که همین عکس ها را داشته باشه.

ولی اون پست ها را حذف کردم امیدوام راضی شده باشی
پاسخ:عزیزم خیلی عذر می خوام .. من زود غضاوت کردم .. امیدوارم منو ببخشی و حلال کنی .. لازم نبود پاکشون کنی .. پستی رو برای عدز خواهی در وبم از تو قرار می دم :)


آسانا
ساعت19:41---18 تير 1392


خیلی زحمت کشیدی ممنونم
پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 19:26 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 1312
بازدید کل : 842886
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com